Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    18 juli 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Mamma:
    18 juli 2014
    Lieve Eva, heel veel plezier in Zimbabwe, geniet van dit grote avontuur, een ervaring voor je hele leven! xx mama
  3. Ans Doosje:
    19 juli 2014
    Lieve Eef, Wat fijn dat je een logboek bijhoudt. Nu kan ik je alsnog een geweldige reis toewensen, ervaringen die je nooit meer vergeet en nieuwe vrienden voor wie ongetwijfeld hetzelfde gaat gelden. Geniet er ontzettend van en kom heel terug. Lieve groet,
    Doo
  4. Ageeth Aeilkema:
    19 juli 2014
    Lieve Eva, heel veel plezier met deze fantastische uitdaging. Heel veel plezier in Zimbabwe en we zullen je reisblog volgen! Liefs Ageeth, Patrick, Suzanne, Casper en Eline
  5. Therese Wijnen:
    Beste Eva,
    Ik wens je een hele goede reis en een geweldig verblijf in Zimbabwe. Leuk om je daar weer te ontmoeten! Hartelijke groet, Therese, TravelUnique
  6. Oma en Opa HH:
    20 juli 2014
    Eef goede reis toegewenst en we hopen dat je veel ervaring opdoet voor je toekomst en we vinden het heel leuk om op de hoogte te blijven van je belevenissen! XXX
  7. Olaf en sandra:
    hoi eva,
    heel veel plezier en geniet ervan.
    olaf, sandra, morrison en chelsea
  8. Opa Tammo:
    20 juli 2014
    Lieve eva je zult ongetwijfeld vandaag aankomen en ik wens
    je een grandioos verblijf in Zimbabwe. Dit zal een geweldige ervaring worden. opa tammo
  9. Josephine Willems:
    21 juli 2014
    Hee Eef,
    Heel veel plezier en succes in Zimbabwe! Ik ben erg benieuwd naar al je verhalen en ervaringen!
    Xxx
  10. Judith Krabbenborg:
    21 juli 2014
    Hoi Eef,
    Wat top dat je dit doet! Ik heb respect voor je! Ik wens je heel veel plezier en ook succes! Ik hoop dat je een toptijd hebt daar en mooie ervaringen opdoet. Liefs Juud
  11. Mariette van oers:
    30 juli 2014
    Hi Eva, geweldige trip lijkt mij! Bente heeft je foto gezien "dat is echt gaaf" was haar reactie. Ook wil ze graag weten waar je slaapt:)